Go'middag.

Go'middag alla glada och underbara!
Inatt var jag uppe till 4, jag kollade på film och chattade. Men det roliga var att, jag skulle gå in och kolla på "kissie's" sida om det fanns ngt roligt att skratta åt, så såg jag att ngn hade ritat av henne(det är nog många som gör). Tidigare på kvällen hade jag börjat rita och måla lite, men det blev inget bra. Så jag började rita av henne på skoj, men det blev bra :) Enda gången jag sätt kissie snygg asså ^^
Förlåt, man ska inte driva med andra på det sättet. Fel av mig.

Men nu tänkte jag gå ut och ta lite foton, dem kommer in på bloggen sedan.


(Bilden på kissie, nu när jag tänker efter, så ser det inte ut som henne(a))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback