Nice day :)

Jag kunde inte sova inatt, hade typ migrän elr ngt :( Så jag sms:ade lite, men somnade :)
Vaknade av väckarklockan kl 05.00, gick upp och fixade mig. Så åkte jag tåg in till a-sås och mötte magda och jimmy. Vi gick till skolan och kollade på alla små nya 7:or, alltid lika kul man tänker tillbaka på tiden då man själv var ny på G.A :)
När skoldagen var slut så gick vi till TRIUMF (glassbar) och åt glass :P
Bilder i slutet av inlägget.
När jag och lind skulle gå till bussen kom en kärring och mummlade:
-100 kr?
Jag:
-Va?
Kärringen:
-100 kr? Jag vill ha cola.
Jag:
Nej :s Jag tror inte jag har 100 kr (fast det hade jag(a))
Så gick hon... VADÅ? Köpa cola för 100 kr? Vilken jävligt dyr cola isf :o
Aja, sedan kom hon och frågade efter kronor xD
Men ha det bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback