2010-11-20


Ja, jag har egentligen inte så mkt att skriva om, ligger just nu i min säng och
kollar på någon film som jag inte vet namnet på :)

Idag har jag faktiskt inte gjort ngt vidare roligt, imorse fick vi ju främmat av
några som skulle kolla på vårat hus, eftersom vi ska flytta.
Det är ju väldigt tråkigt egentligen, men man får ju leva med det.

Imorgon blir det att träffa Jesper, har inte träffat honom på några dagar nu.
Men jag vet inte änns vad vi ska göra, vi måste hitta på något tycker jag!

Vad gjorde ni igår, har gjort idag och ska göra imorgon? ;))<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

riktigt fin blogg.

gå gärna in på min blogg, och lägg in en kommentar.



kram.

2010-11-21 @ 02:00:32
URL: http://tieepjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback