FG


Hej har varit på FG (Fritidsgården) nu.
Jag spelade cs, biljard och kollade pingis :)
Pratade dessutom med underbara människor som
var där.

Skolan idag kändes lång även om den var en av dem kortare
dagarna vi går i skolan.
Imorgon tror jag att vi har sovmorgon, men jag vågar inte
chansa så jag åker som vanligt.

Nu ska jag sova, är trött och bara längtar till min säng, som jag
nu faktiskt har döpt. Han heter Peter äng för det skulle varit konstigt
om jag låg hos en tjej :s
Han heter Peter äng för att det rimmar på säng, och då kan man säga:
-Ska gå och lägga mig hos Peter äng, för han är min sköna säng!

Haha, är trött och då har jag tyvär en sån där torr och fånig humor.

Godnatt^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback