Sjuk?

Yeah! Jag är så jävla sjuk!
Har inte ätit på snart 24 timmar och jag vet inte varför :s
Men efter frukost igår så var jag med Jesper och hans kompis.
Och sedan dess har inte jag tänkt på mat :D
När jag kom hem igår så orkade jag inte heller äta :)

Tycker faktiskt att jag ska äta snart, men när jag kollar i kylskåpet
så finns det massor att äta men inget jag vill ha :D

Jag är så sjuk i huvudet (a)

Jag har blivit så tråkig på bloggen, fy mig, jag ska skärpa mig, snart.
Men jag vet inte vad jag ska skriva.

Kollar just nu på "djurpolisen". Hur kan det seriöst finnas så sjuka människor.
Jag blir bara sur och arg när jag tittar på detta!

Aja ses kanske senare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback