Malin rekomenderar

http://beleza.blogg.se/images/2009/lumene-excellength-mascara_55193825.jpg

Lumene Excellength Mascara

Såhär ska den fungera:

Den unika plastborsten som designats med ensamrätt för Lumene garanterar en exakt och imponerande finish. Den smäckra borsten når varje minsta frans - till och med de svåråtkomliga nedre fransarna. Den nya konsistensen kladdar inte, smular inte och är lätt att ta bort

Såhär tycker jag: Jag tycker att Lumene excellenght mascara får mina ögonfransar att sära på sig och se lite längre och mer ut. Jag rekomenderar denna mascara för att jag är nöjd med den och det är just nu min favorit.

http://www.beautyandthedirt.com/wp-content/uploads/2009/05/garnier.jpg

Pure Active

Såhär ska den fungera:

Pure Active är alltså en djuprengörande skrubbgel med små blåa korn i som exfolierar hyn samtidigt som den tar bort pormaskar/andra orenheter. Den ska tydligen också minska rodnader/röda partier i ansiktet och minska ärr från tidigare blemmor. Den innehåller HerbaRepair som finns i blåbär, och det ska tydligen ha en reparerande effekt och den innehåller även salicylsyra, som de flesta av er kanske vet minskar uppkomsten av finnar och andra orenheter.

Såhär tycker jag: Jag tycker att den renar huden och man får en ren och mjuk känsla efter användning. Jag rekomenderar denna produkt för att jag själv tycker om den och använder den både morgon och kväll.



Kommentarer
Postat av: MAGDA

Härmapa!

2010-11-17 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback