Bio, finns det känslor i rymden?

I rymden finns inga känslor
Idag var ju jag och Julia i stan och shoppade lite.
När vi gick förbi bion så tänkte vi efter och skulle helt plötsligt
gå in och köpa biljetter. Vi såg som sagt "I rymden finns inga känslor".
Jag tyckte att filmen var rolig och jag små fnittra nästan hela filmen!

När filmen var slut var både jag och Julia kissenödiga men vi missade bussen hem,
så fick fick gå 3 km kissenödiga hem. Jag skrattade ihjäl mig och samma gjorde Julia.
Vi flummade påvägen hem och min blåsa spräcktes nästan :s

Aja filmen får 4 Malin av 5 Möjliga :D <3

Kommentarer
Postat av: elin

Tack detsamma!:) yee, den filmen är inspelad där jag bor, haha(Y'

2010-10-13 @ 17:39:42
URL: http://coolasacucumber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback