Dålig uppdatering.

(Bilden över har jag tagit)

Förlåt för dålig uppdatering.
Har haft så mkt att tänka på det senaste.
Denna veckan har/ska vi/jag:
-Städat lite i mitt rum som såg ut som en stia för grisar från början.
-Haft engelska prov.
-Haft spanska prov, som gick åt helvette!
-Matte läxa.
-Matte prov på fredag.
-Svenska uppgift (Novell skit)
-Träningslära. (En uppgift i idrotten).

Känns så mkt att tänka på. Hann inte med att blogga igår eftersom jag
övade på spanskaprov, som var idag.

Imorgon blire nån annan grejj i missionskyrkan så vi slipper lektion.
Vi slutar tidigt dessutom.

På fredag så ska jag åka till Partille och träffa mormor och morfar!
Ska bli så kul, ska kanske få ny mobil oxå. Informerar er då!

Detta blev ett långt inlägg, hoppas ni orkade läsa.
Puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback