Dålig uppdatering

Jag har inte uppdaterat på 1 vecka!!!
Det har varit så mkt på sistone, har velat blogga men
jag har inte haft så mkt tid!

Jag har praktiserat hela veckan på "Eriksdalsskolan" i klass 3DE.
Har varit ganska rolig, jag är helt blå på bena för att klassen har
hoppat på mig ett flertal gånger och kittlat ihjäl mig.

I Tisdags och Onsdags var jag på fritidsgården i skolan och jag hade väldigt
roligt. Jag fick för första gången spela CS oxå, och jag var väl ganska bra
i slutet av kvällen :)

Har tyvär inga bilder för att jag sitter på mammas och Henriks dator.
Jag ber så mkt om ursäkt för att det blev ett långt inlägg och ni inte orkar läsa.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback