Day nr 12



Idag har dagen varit bättre än ngn dag på länge.
Har träffat ganska roligt folk och mina klasskamrater.
Vi hade ju håltimma på typ 2 timmar så vi gick till thai i Alingsås.

När jag kom hem så åt jag och sedan gjorde lite läxa.
Vi åkte till gården kl 18.00 och spelade cs ganska länge.
Efter ett tag kom Hedfors, Jesper och den 3:e killen xD
Det blev genast lite roligare för Jesper är en liten bus-pöjk!

Men iaf, vi spelade inte cs hela tiden utan vi tog en liten pause
och sedan i slutet av kvällen fortsatte vi spela.

När jag skulle åka hem var det frost på sadeln till moppen och
det blev Jä**igt kallt om rö*en...
Moppen startade inte dirrekt heller -.-

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback