Hemma!

Nu är jag hemma från skolan, elr jag har varit det ett tag nu. Idag var det rätt lungt men det var inte världens bästa dag, eller inte imorse iaf! Jag gillar inte "hönekaka" för det är inget bra resebröd -.-
Sedan så var det ngt fel på loket imorse, så fick byta tåg 3 gånger. När jag kom till alingsås så regnade det.
Jag satte på mig luvan och den var helt Fuckt up!
Förlåt att jag gnäller men jag tycker att ni borde få veta hur min usla morgon har varit.
Hoppas att kvällen på GÅRDEN blir mkt bättre!

Ska äta snart och sedan göra iårdning mig! kram :)

Kommentarer
Postat av: agnes

hej, haha tack för kommentaren ;D fin blogg du med :)

2010-10-20 @ 20:04:26
URL: http://agneswallner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback