Idol.


Sitter hemma hos mormor och morfar och kollar
på idol. Jag kan säga direkt att jag INTE gillar Geir
och Andreas. Jag vet inte, det finns ngt med dem som
jag inte gillar. Geir känns för självsäker och han tror han
är bäst hela tiden! Andreas är detsamma. Han är för
perfekt, NÄSTAN! Jag gillar dem bara inte.

Jag gillar DANIEL!!!
Jag gillar Jay oxå!!

Daniel är såååå sööt och jag gillar hans röst.
Fast ikväll var han inte så bra som jag såg fram emot.


Jay gillar jag oxå, han är inte lika söt som Daniel.
Jay's röst är mer mjuk men ändå rockig.
Han gjorde ett bra framträdande idag tyckte jag!

Vi har ätit tors idag och det var skit gött. Vi har dessutom
spelat Wii och det var 7kt kul, eftersom vi faila nästan
hela tiden.

Ha en fortsatt bra kväll, jag kanske bloggar mer sedan elr imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback