Prao

Jag har praktiserat nu i 2 veckor på Eriksdalsskolan i Skövde.
Jag var med klass 3 och det har varit roligt.
Dem var så söta och det roliga är att hälften av klassen är smartare än mig :s
Och dem här små räknade med "mellanled" (??) vem har gjort det? Inte jag
iaf...

Sista dagen gjorde alla barnen avskeds kort till mig, det var jätte gulligt och
jag blev jätte glad!

Jag fick inte gå heller, blev ju omringad av småbarn som kramade sönder mig och bad mig
stanna, och vissa sa t o m " Kan inte du bli lärare i våran klass?".. haha såå söta<3

Omdömet av läraren var också jättre bra;
"Malin vann snabbt barnens hjärtan. Hon lekte och busade med dem redan första dagen. Hon är omtänksam och tar egna initiativ. Hon ser vart hjälpen behövs bäst och har fått de mest motsräviga elever att jobba."

Tack för 2 veckor med fullständig huvudvärk och skojj ;)<3

Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

har också praoat! praoade förra veckan i en klädaffär :)

2010-10-11 @ 22:01:14
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback