Skriva av mig.

Vet att jag inte varit mig själv på sistone, har inge skrivit samma skit som förut..
Nu ska jag skriva av mig så ni verkligen får veta vad jag känner.
Allt som hänt och händer har en mening.
Jag har förmodligen en mening i mitt liv, det har nog varenda människa.
Jag ska nog vara den där typen som är i kanten av allt och alla men
ändå vill synas och höras mest. Jag vill nog förstöra för andra och sätta mig själv
framför allt. Jag vill inte ha det så.

Allt som hänt har hänt. Den tiden med dem som betyder mest har varit jätte rolig.
Men nu kommer vi till den punkten i mitt liv där jag ska behöva lämna mitt förflutna
allt det som betytt så mkt kommer bara att försvinna med tiden.
Jag vet inte om jag kommer att klara detta, jag vet inte om jag kommer klara någonting alls
längre.

Ni ska veta att allt vi har varit med om kommer alltid att finnas kvar. Det har inte alltid varit perfekt
men det har varit tsm.
Jag önskar att kärlek och vänskap kunde hålla förevigt.

tack för allt...<3

Kommentarer
Postat av: nattah (:

okej visst :)

2010-10-10 @ 23:06:38
URL: http://nattaahnattaah.blogg.se/
Postat av: Glenn

:)

2010-10-11 @ 00:05:01
URL: http://ment0z.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback