Buss ist för tåg?

Idag hann jag inte äta frukost, första lektionen vi hade var bild, ritade klart min framsida till häftet(?)
Och bilden under ska likna en ekorre, som sagt, bilden är inte fin och jag blev inte nöjd :)

Sedan blev det svenska och lite engelska, efter det bar det av till

"Gymnasie information" jätte roligt, noot!

Vi satt och lyssnade på tjöt i 1 timme och mer.

Bilder från idag;

När jag var påväg hem så var tåget inställt mellan Falköping-Skövde,

så jag och mamma fick hoppa av tåget i Falköping och ta buss till Skövde.

Jätte kul, värsta turist bussen..

När jag kom hem serverades mat, potatis och ngt slags kött.

Efter maten tog jag moppen och åkte en sväng, men bara för skoj skull :)

Nu ska jag göra klart min bokrapport tills imorgon, ha det bäst!

Puss och kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback