Hello kexet ;)

(Ingen bra bild, men den är från i fredags)


Haha idag har varit en underbar dag, tack till alla som medvärkade (y)
Jag vaknade 11, tror jag, gick upp och började äta frukost när mamma ringde
(hon var på bilrace med mina bröder).
Hon frågade om vi skulle med till Igelstorp för att kolla min brors match.
Och det skulle vi, så vi hade en halv timme på oss att fixa iordning oss.

När vi kom hem åt vi och jag och julia bestämde oss för att cyckla in till stan
och träffa ngn. Men först ville ingen träffa oss, men till slut tvingade vi med oss
nga till terminalen.
Vi satt där resten av kvällen och hade jätte mysigt.
Eller jag hade det med en viss person iaf ;)<3
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback