Mjörnvallen,

Mjörnvallen, kom dem inte på ngt bättre?
Aja, idag var vi iaf där och "friidrottade", det var enormt tråkigt
så ni bara vet. Det kommer även bilder i slutet av inlägget (y)

Men mamma åkte bil hem igår pga en tågolycka på Lerum's station.
Så vi åkte bil från skövde till alingsås, jag träffade magda där och vi
åkte buss till mjörnvallen. Där "friidrottade" vi hela dagen. Inte så
jätte roligt! Men vi i klassen hade ganska kul när vi "bitchslapade" varandra,
men det var inte jag som började (A)

Dagen slutade med att jag åkte hem och somnade nästan på tåget,
när jag väl var hemma åt vi och far iväg till Elin's Esplanad för
att köpa en jacka till mig men vi hittade jeans istället :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback